RSS Feed

2013

Posted on

HAPPY NEW YEAR!!!
Time flew soooooooo (sooooobot) fast!!!
2012 are totally not a good year for me….
There’s fun and happy days but the so not fun and moody days are more than the good one…hiks..juz gotta deal wit it…

Really hope for a good start this year…but it didnt goes well so far..hmmmmm…whatever..life goes on!!.. Still many days to go through and im looking forward to it! ^^

Our Annual family day last december is da most fun days ive ever had!  enjoying quality times with the family is always the best! This year gonna start planning early month for a smooth celebration at the end of this year….

Ahh! Im so looking forward for any activities for 2PM!! And hoping for their comeback to happen this year!! Its been more than a year since their korean comeback…hope 2013 is 2PM year! ^^

Hmmmmm…. Yeah..LATER!! Kekekeke

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: